|
Som entreprenör och egen företagare insåg jag tidigt fördelen med telefonservice. Våra kunder fick alltid ett svar samt ett vänligt och proffesionellt bemötande vilket ofta resulterade i bokningar. Jag och min personal fick möjlighet att lägga fokus på våra gäster och kunna erbjuda bästa service och kvalitet. Jan Pfister / VD Grinda Wärdhus AB |
|
Klättercentret erbjuder klättring på hög nivå. Både i Solna och Telefonplan. Axeon sköter deras bokning/kundtjänst där vi svarar på frågor och bokar kurser. |
|
E-conomic är Europas ledande leverantör av webbaserade ekonomisystem. Axeon tar hand om alla samtal som de själva inte hinner besvara. |
|
Forma Stockholm erbjuder ett helhetsbegrepp inom hälsa med naprapaterna Catarina Lindh och Emelie Haglund i spetsen. Axeon agerar kundtjänst och hjälper till med bl a vägbeskrivning, att besvara enklare frågor och ta emot bokningar direkt i naprapaternas egna kalendrar. Ett uppskattat verktyg i samarbetet mellan oss och vår uppdragsgivare är att vi alltid förmedlar akuta ändringar och förfrågningar via sms.
|
|
QD Sverige är ett företag som levererar IT baserade driftlösningar. Axeon besvarar overflow samtal och ser till att varje samtal förmedlas till rätt person. |
|
Lärarförmedlarna rekryterar och hyr ut personal till förskola, skola och utbildningssektor. Axeon hjälper till med att ta emot bokningsförfrågningar och agerar växel. |
|
Björn Borg är ett svenskt företag som äger och utvecklar varumärket Björn Borg. Axeon har varit back-up för deras växel under 10 år och det är vi stolta över! |
|
Stockholms Foniatriska Klinik — Specialister i foniatri — röst-, språk- och talrubbningar. Axeon bokar in patienter och ombesörjer hela växelfunktionen. |
|
|
|
|
|
|