Referenser

Som entreprenör och egen företagare insåg jag tidigt fördelen med telefonservice. Våra kunder fick alltid ett svar samt ett vänligt och proffesionellt bemötande vilket ofta resulterade i bokningar. Jag och min personal fick möjlighet att lägga fokus på våra gäster och kunna erbjuda bästa service och kvalitet. Jan Pfister / VD Grinda Wärdhus AB
Klättercentret erbjuder klättring på hög nivå. Både i Solna och Telefonplan. Axeon sköter deras bokning/kundtjänst  där vi svarar på frågor och bokar kurser.
E-conomic är Europas ledande leverantör av webbaserade ekonomisystem. Axeon tar hand om alla samtal som de själva inte hinner besvara.

Forma Stockholm erbjuder ett helhetsbegrepp inom hälsa med naprapaterna Catarina Lindh och Emelie Haglund i spetsen. Axeon agerar kundtjänst och hjälper till med bl a vägbeskrivning, att besvara enklare frågor och ta emot bokningar direkt i naprapaternas egna kalendrar. Ett uppskattat verktyg i samarbetet mellan oss och vår uppdragsgivare är att vi alltid förmedlar akuta ändringar och förfrågningar via sms.

QD Sverige är ett företag som levererar IT baserade driftlösningar. Axeon besvarar overflow samtal och ser till att varje samtal förmedlas till rätt person.
Lärarförmedlarna rekryterar och hyr ut personal till förskola, skola och utbildningssektor. Axeon hjälper till med att ta emot bokningsförfrågningar och agerar växel.
Björn Borg är ett svenskt företag som äger och utvecklar varumärket Björn Borg. Axeon har varit back-up för deras växel under 10 år och det är vi stolta över!
  Stockholms Foniatriska Klinik — Specialister i foniatri — röst-, språk- och talrubbningar. Axeon bokar in patienter och ombesörjer hela växelfunktionen.
 
 
 
2015-03-05 12:57
KundintervjuAdvokat Pia Tengvall har anlitat Axeon sedan 2003 och vi har frågat henne om samarbetet.
HYRA KONFERENSRUM?