Om Axeon Callcenter

Axeon är sedan starten 1989 familjeägt och grundades ursprungligen efter en idé som den då nya AXEtekniken möjliggjorde – att kunna förlägga sin telefonpassning externt. Bland våra kunder finns allt från välkända varumärken, advokater, bokförlag och artistförmedlare till enmansföretagare, alla med samma höga krav på kundbemötande.

När du anlitar Axeon försäkrar du dig om att dina kunder alltid får svar av professionella telefonister som månar om ett korrekt och engagerat bemötande i varje samtal. Ditt företags tillgänglighet ökar och du och dina kollegor kan lugnt ägna er åt kärnverksamheten.

En förutsättning för att kunna tillhandahålla telefonpassning av högsta kvalitet är självklart att vår viktigaste resurs, våra medarbetare, känner delaktighet och trivs med sitt arbete. Trygghet är därför viktigt för oss på Axeon, både vad gäller vår servicekvalitet och våra anställda. Vi värnar om en god personalpolitik, t ex är alla våra telefonister fast anställda vilket borgar för att de lär känna dig och ditt företag på ett bra sätt. Det medför också att våra telefonister känner ett stort engagemang i samtalen med ditt företags kunder vilket skapar ett medvärde för tjänsten.

Under de drygt 25 år Axeon verkat i branschen har vårt goda renommé som ett pålitligt och kunnigt företag gett oss många nöjda kunder, som i sin tur rekommenderat oss vidare. Kontakta oss gärna för referenser!

2015-03-05 12:57
KundintervjuAdvokat Pia Tengvall har anlitat Axeon sedan 2003 och vi har frågat henne om samarbetet.
HYRA KONFERENSRUM?